Lesaanbod

BBB:

Deze les duurt 45 minuten en gedurende deze les komen er verschillende oefeningen aan bod gericht op buik, billen en benen. Je combineert verschillende oefeningen waardoor je conditie ook aangesproken word. Een hele effectieve les om buik, billen en benen te trainen!

Bokstraining:

Bij bokstraining oefen je samen met een partner de stoottechnieken uit de bokssport, trainen op de bokszak is hier ook een onderdeel van. Er is wel lichamelijk contact maar GEEN sparren.

Bokszaktraining:

Met bokszaktraining kan je lekker zweten en op een leuke manier je stress kwijt raken. Het is geweldig voor je conditie, spieren en lenigheid! Op een lange bokszak train je stoot- en traptechnieken uit de (kick)bokssport, zonder het lichamelijke contact.

Circuit:

Circuit training is een totale workout voor het lichaam, het is een afwisselende en effectieve training dat verschillende oefeningen combineert. Door de combinatie van cardio- en krachtoefeningen is circuit training een uitstekende manier om je conditie te verbeteren, spieren te versterken en veel calorieën te verbranden.

Kickboksen:

Bij kickboks training oefen je samen met een partner de stoot- en traptechnieken uit de (kick)bokssport, trainen op de bokszak is hier ook een onderdeel van. Er is wel lichamelijk contact maar GEEN sparren.

Spinning:

Tijdens spinning ben je gedurende een uur op muziek aan het fietsen. Je start met een korte warming up en gaat dan verschillende beklimmingen en dalingen maken.

Tabata:

Een Tabata-training is een vorm van HIIT. De vorm van HIIT die je met Tabata doet is er een van 4 minuten. Je voert een oefening 20 seconde uit en vervolgens houd je 10 seconde rust. Dit herhaal je 8 keer, waardoor je aan 4 minuten komt. Tijdens de les combineren we verschillende Tabata-workouts, waardoor de les ongeveer 45 minuten zal duren.

Fullbody workout:

Tijdens de Fullbody workout combineren we cardio met kracht. Je traint zowel onder als bovenlichaam. De les is op de maat van de muziek en hierbij worden weerstandsbanden en dumbells gebruikt. Een hele leuke en pittige les!

Yin Yoga:

Yin yoga is een rustige vorm van yoga, maar eentje met een grote impact. Het gaat niet om inspanning, maar om ontspanning. Je zit of ligt 3 tot 5 minuten in een ontspannen houding waarbij je lichte druk op je spieren, gewrichten en bindweefsel uitoefent. De houdingen stimuleren op zachte wijze het bindweefsel, de banden en het kraakbeen, waardoor het zich kan verstevigen en herstellen. Het resulteert in meer soepelheid, ondersteunt de versterking van de spieren en brengt de geest tot rust.

Ook ga je op de yogamat veel beter voelen waar je fysieke grenzen liggen en ontdek je patronen die ook in je dagelijkse leven kunnen spelen. Je oefent om je aandacht in het ‘hier en nu’ te brengen.

Share This